KV2 zasila festiwal Electric Bay w Torquay, Devon

2023-09-25
Galeria zdjęcie 1 Galeria zdjęcie 2 Galeria zdjęcie 3 Galeria zdjęcie 4 Galeria zdjęcie 5 Galeria zdjęcie 6 Galeria zdjęcie 7 Galeria zdjęcie 8 Galeria zdjęcie 9 Galeria zdjęcie 10

Opisywany jako "przełomowy muzyczny weekend", Electric Bay to wyjątkowy festiwal muzyki tanecznej na świeżym powietrzu, który odbywa się przez dwa dni na przepięknych łąkach Torre Abbey nad brzegiem morza w Torquay. Po całkowicie wyprzedanej pierwszej edycji w zeszłym roku, wydarzenie w 2023 roku zapowiadało się na "większe i lepsze" na każdym poziomie, z większą produkcją, większą sceną, jeszcze potężniejszym systemem dźwiękowym oraz ulepszonymi udogodnieniami i opcjami gastronomicznymi. W line-upie na 2023 rok znalazły się jedne z największych nazwisk muzyki elektronicznej, w tym Hedex, Pendulum LIVE, Dave Rodigan, Andy C, Gardna Live, Sub Focus i wiele innych. Organizatorzy festiwalu i znani promotorzy muzyki elektronicznej, Louder Events, po raz kolejny zwrócili się do lokalnych ekspertów w dziedzinie wynajmu AV, Future Technical Solutions (FTS), którzy dostarczyli kopiący system dźwiękowy KV2.

FTS współpracuje z Louder w innych miejscach zarówno dla setów na żywo, jak i DJ-ów, więc naturalne było, że poprosili nas o wycenę zeszłorocznego wydarzenia - opisuje dyrektor zarządzający FTS, Neil Carpenter. Zdecydowaliśmy się na system VHD KV2, który był już wykorzystywany podczas imprez do 5000 osób w tym samym miejscu. Electric Bay 2022 zgromadził 7000 osób, ale wiedziałem, że poradzi sobie z tym zadaniem. Trzeba przyznać, że kierownik produkcji Louder, Alex Anderson, był początkowo wątpliwy, ale zdecydował się pójść z nami i z przyjemnością mogę powiedzieć, że był bardziej niż zadowolony z wyników!

Opierając się na ogromnym sukcesie pierwszej edycji, Louder Events zdecydowało się podnieść poprzeczkę na rok 2023 z jeszcze większą produkcją, tym razem dla 10 000 uczestników. Anderson po raz kolejny zwrócił się do FTS w sprawie pakietu systemu audio.

W zeszłym roku mieliśmy fantastyczny zasięg i doskonałą jakość dźwięku w całym obiekcie przy użyciu naszego systemu VHD i byłem przekonany, że bez problemu poradzi on sobie z 10 000 osób - zauważa Carpenter. Musieliśmy jednak przeprowadzić kilka symulacji EASE Focus, aby przekonać Alexa, że nie potrzebujemy wież opóźniających! System musi być skierowany w stronę morza, aby nie przeszkadzać lokalnym mieszkańcom, co ogranicza zasięg w kierunku dłuższej części obiektu. Jednak zawsze uważałem, że system liniowy spowodowałby więcej problemów niż rozwiązał, próbując pokryć cały teren, zamiast systemu punktowego, takiego jak KV2, który zapewnia doskonałą energię w obszarach, które jej potrzebują, przy mniej niż połowie liczby skrzynek.

FTS dostarczył parę VHD2.0 i VHD1.0 na stronę jako podwieszany system L/R. Basy i subbasy były generowane przez cztery VHD2.16, osiem VHD4.18 i osiem VHD2.21 ustawionych przed sceną, wraz z parą ES1.0 jako wypełnienia środkowe.

Zasadniczo jest to ten sam system, co w zeszłym roku, z dodatkiem czwartej pary VHD2.21 i centralnych wypełnień ES1.0, które działały naprawdę dobrze i z łatwością pokrywały całą strefę odsłuchu, mówi Carpenter. Największe zmiany dotyczyły systemu monitorów DJ-skich na scenie - w zeszłym roku używaliśmy VHD1.21 z ESD15, głównie dlatego, że Carl Cox używał ESD wcześniej i je lubi. Mieliśmy jednak kilka problemów z subbasami przemieszczającymi się za sceną i powodującymi hałas u niektórych mieszkańców, więc w tym roku zdecydowaliśmy się na zestaw ES składający się z pary (po jednej na stronę) ES1.0, ES2.16 i ES1.8. Dało nam to więcej opcji kontroli basów i zdecydowanie lepiej się sprawdziło. Ostatnią zmianą było dodanie do zestawu sześciu monitorów podłogowych ESM12, które zastąpiły monitory inne niż KV2, których używaliśmy w zeszłym roku.

Nie trzeba dodawać, że cały system działał niesamowicie i już nie możemy się doczekać przyszłego roku!

Katalog Produktów