Orange THE BOOK OF ORANGE

THE BOOK OF ORANGE -

Oznaczenie producenta: ORANGE-BOOK
Orange THE BOOK OF ORANGE
THE BOOK OF ORANGE -
Oznaczenie producenta: ORANGE-BOOK
Karta produktu: Arcade Audio
Zdjęcie Orange THE BOOK OF ORANGE
Firma Orange świętując czterdziestolecie swojej działalności wydała ilustrowaną książkę z ogromem informacji, wycinkami prasowymi, fotografiami i materiałami promocyjnymi dotyczącymi historii firmy. Ta wyjątkowa, 200 stronicowa pozycja pozwala czytelnikowi zapoznać się z wszechstronnymi informacjami na temat produktów firmy Orange, jak też i samej marki Orange. Książka jest dwustronna „Flipbook”.

Pierwsza część książki opowiada o innowacji i technologii, która towarzyszyła marce Orange od początku ,aż do chwili obecnej. Zawsze w czołówce, z latami nauki, eksperymentowania i testowania w celu uzyskania możliwie najlepszej jakości brzmienia. The Book of Orange przedstawia ilustrowaną historię jak dążenie do perfekcyjnego brzmienia stało się rzeczywistością i Orange stał się „Voice of the World”. Druga część mówi o procesie budowania marki od końca 1960 roku, kiedy to Cliff Cooper założył Recording Studios Orange, Orange i Orange Amplification aż do dnia dzisiejszego. Historia Orange opowiedziana jest przy pomocy materiałów z archiwów. Książka jest bogato ilustrowana fotografiami mistrzów używających wzmacniaczy Orange, takich jak: James Brown, Frank Zappa, Stevie Wonder, John Lennon, Led Zeppelin, Johnny Cash, John Miles, a ostatnio Monte Pittman (Madonna), Oasis, Geddy Lee, Slipknot , Scissor Sisters, Travis i Manic Street Preachers.

Pozycja ta będzie bez wątpienia perełką w kolekcji każdego miłośnika wzmacniaczy Orange.

Katalog Produktów